Varför jag inte bloggat...........

Hej alla ni undrar säkert vf jag inte bloggat de senaste veckorna!..
Jo jag har inte kunnat blogga så mycke pågrund av en sak som jag inte vill ta upp här på bloggen!
MEEEEEEN bara för att jag inte bloggat så ska jag göra ett supermegalååångt inlägg idag! och sen gör jag några tidsinställda ifall det blir så att jag inte bloggar:)


Vad har jag gjort?
Jag har inte gjort så m,ycket de här senaste veckorna,haft nationella prov och så!
Vädret har skiftat från soligt men blåsigt till regnigt och blåsigt!


Funderigar!
Jag har funderat mycket på vf vi egentligen lever!
Varför allt ser ut som det gör och hur vi allt har blivit!
T.ex varför kunde inte träden vara lila och gräset blått?
Och varför pratar inte alla människor samma språk?
Varför har vi bara fem fingrar på varje hand,vi skulle kunnat ha 10 fingrar på varje istället:)
Ja jag har JÄTTEmånga frågor som ingen kan svara på iallafall inget levande;)


Låt Tips!
*Boyfriend-Justin Bieber
*Next 2 you-Justin Bieber ft Chris Brown
*Stick Up-Rihanna ft Andy Samberg
*Whistle-Flo Rida
*The motto-Drake ft Lil wayne
*Heartbeat-Chris Brown
*Send it On-Selena Gomez,Miley Cirus,Demi Lovato and Jonas Brothers
*Hit the Lights-Selena Gomez
*A year whitout rain-Selena Gomez


Bilder!






6 saker du kan göra när du har tråkigt:)
1.Rita
2.Dansa
3.Baka
4.Titta på film
5.gå ut med kompisar
6.Checka vår blogg;)

Byee nu måste jag verkligen gåå!!!:)


Postat av: Mona

Hur mår du? :)

2012-06-01 @ 11:31:39
URL: http://twogiirls.webblogg.se/?tmp=18204756

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: