NY DESIGN + ÄNDRADE PLANDER...

Ja, som ni ser har duktiga Nalin fixat en ny design, vi ska byta headern, men det gör jag imorgon. '

ÄNDRADE PLANER...
Jag, Hanna & Diana skulle sova hos Diana, men hon hade inte frågat sin mamma FAST hennes mamma sagt
"- Vem som helst får sova över här, jag bryr mig inte, det är ditt rum."
något sånt...
Sen ringde hon sin mamma en andra gång och fråga om hon fick sova hos Hanna, men då blev hennes mamma typ irriterad, och sa att hon skulle gå hem direkt, så nu sitter jag & Hanna här hemma hos Hanna, och jag sover här. Kaos va? haha, ja, men vi ska fixa lite roliga videos till FB ( facebook ) hihi, kommer kanske upp här med :D
såhääär ser vi ut nu..
- CRAZY?
- EHM, YES?!?! :D

HÖRS SENARE , NU SKA VI REPA VÅR VIDEO, HEHEHE
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: