hajhaj:)

vad har ni gjort idag? Själv har jag varit uteee! så härligt väder de va idag asså! Älskaaa Älskaa sommar!

Eftersom ebba har gjort ett inlägg där hon skrivit om sig själv så tänkte jag också göra det:)


 

  Nalin!

1.Jag är 12 år,fyller år den 12 oktober!:)
2.Jag äääälskaar djur och tål inte se dom lida!(inte insekter och kryp!)
3.Jag har 3 systrar och en lillebror:)
4.Jag bor i en villa(ett hus)
5.Jag är 1.44cm lång tror jag:)
6.Min favvofärg är svart:)
7.Jag älskar Justin Bieber och Selena Gomez!
8.Min förebild är Selena för att hon är både sångare och skådespelare!
9.Jag vill bli Skådespelare,Sångare,Designer och doktor:)
10.Jag har lockigt hår!
11.Mina ögon är bruna!
12.Jag är född i Irak
13.Jag pratar Kurdiska,Arabiska,Engelska,Tyska och Svenska:)
14.Jag har storlek 35-36 i skorna:)




10 saker jag vill göra innan jag dör!

1.Träffa Justin Bieber och Selena Gomez!
2.Sjunga inför 10000 stycken!
3.Vara med i en film!
4.Hoppa fallskärm!
5.Åka en jordenrunt resa!
6.Skaffa ett djur!
6.Gå ut skolan och få ett bra jobb där jag tjänar mycket pengar!
7.Designa en klänning som Selena ska ha på hennes och Justins bröllop
8.Bygga många sjukhus där man hjälper fattiga människor!
9.Bli berömd!
10.Vara med i Justins musikvideo eller selenas:)


HEEJDÅÅÅ:)<3<3<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: