E' BERÄTTAR OM MIG SJÄLV

Tja!
Jag kom precis på att vi inte berättat om oss själva än... ahhaha, så jag tänkte göra det och får hoppas att de andra tjejerna, ser detta inlägget och gör desamma! Så om ni ser det, berätta om er själva i ett inlägg!

DETTA ÄR EBBA...
Jag heter Ebba Lotten Dahlberg & föddes en solig fredag en vår dag, nämligen den 23 april 1999.
Jag har en lillasyster & två föreldrar, en mamma & en pappa, och en liten hund, som heter Elvis, han är en blandras mellan chihuahua och tibetansk spaniel, han är en sprallig liten prick med ett gott hjärta!
Jag går på en skola här i Staffanstorp, i sexan, min klass är lite galen, men när det kommer till att behöva någon, finns alla alltid där, dem flesta är lite larviga, men oftast snälla, mina tjejkompisar i klassen / de flesta som jag ungås med, alla tjejer i klassen är ju mina vänner / är Nalin & Diana, och ibland Bella ( Isabella ) & Alexandra.
Justin Bieber är också en stor del i mitt liv, jag kommer inte blogga så mycket om honom, pågrund av att det är många haterz, men det finns även loverz ( belibers ) som älskar honom, så det är väl båda. jag kommer blogga om honom ibland, men om ni inte gillar det, är det ju bara att sluta läsa :D

ROLIG & ONÖDIG FAKTA OM MIG...
                                  # jag älskar facebook! Är inne varje dag på det.
# Jag älskar choklad! :D
                                              # Jag har en systemkamera och köpte den alldeles själv
                                                             och mina föreldrar har inte betallat någonting på den. ( STOLT! )
  # Jag har en iphone 4s :D
                                                              # Jag vill bli skådespelare, frisör eller sångerska när jag blir vuxen.
  # Jag fyllde år i måndags.
                                   # Jag älskar Nicki Minaj, Rihanna & Justin Bieber!
                    # Nu ska jag äta lasage! puss & hej :D


image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: